jeudi 24 novembre 2011

La famille Pingouin + Freebie + Black Friday !

Bonjour à toutes !

Je viens aujourd'hui vous présenter mon tout nouveau kit !

Bon, alors, forcément, l'hiver se fait sentir, et nous avons bien froid dans nos maisons... mais vous le savez, j'adore les couleurs ! Donc, voici un kit d'hiver, certes, mais très coloré !

Hi !

I would like to present you my new kit !

You know that I love colors. So it's winter, but, I want colorssss ! Here is my winter kit, but with a lot of colors, like I love !


et en détails / and details :

et voici les superbes pages de ma CT :
And here are amazing LO from my CT :





















et ma page / and mine  :
sketch de simplette, Forum l'art du scrap digital
Photo Snow Baby by Aeburse @ Deviant art

et je vous présente la superbe page de Flo6nice
Here is the gorgeous LO by Flo6nice

Elle vous fait cadeau de sa QP :
She offers you her QP :

Merciiii ma Flo ! / Thank youuuu my Flo !


Et aujourd'hui, le 25 novembre 2011, c'est le black Friday !
Profitez de -25% sur toutes la boutique !!! Même sur les GB


And today, it's Black Friday !
Enjoy -25% off in all the store ! FP includes !





J'espère que mon kit d'hiver coloré vous plaira, à bientôt !

I hope you would like my winter colors kit !

6 commentaires:

  1. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 3 post on Nov. 24, 2011. Thanks again.

    RépondreSupprimer
  2. Thank you!! I love penguins!!

    RépondreSupprimer
  3. merci pour ce cadeau, ton kit de la famille pingouin est magnifique. bravo pour cette création, j'adore les petits pingouins...

    RépondreSupprimer
  4. Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [25 Nov 01:17pm GMT]. Thanks, Maria

    RépondreSupprimer
  5. Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [25 Nov 03:37pm GMT]. Thanks, Maria

    RépondreSupprimer